8/07/2018 10:50:00 AM

Revers Cosmetics- SOLAR GEL 04 + SOLAR GEL TOP COAT


Dzisiaj chciałabym się podzielić swoją opinią o kosmetyczkach marki Revers Cosmetics, a konkretnie kosmetykach do paznokci:) 
Nie było mnie pewien czas, ale testowałam kosmetyki i to nawet w ekstremalnych warunkach. Ja nie lubię biernego odpoczynku, ja muszę być w ruchu, musi się coś dziać i dlatego przed wyjazdem nałożyłam Solar Gel 04 Solar Gel Top Coat, żeby sprawdzić czy przetrwają moje krótkie acz intensywne wakacje w górach.




Góry to miejsce gdzie czuję, że żyję, kocham to miejsce i uwielbiam wędrówki, wspinaczki, w tym roku nie było dla nas żadnej taryfy ulgowej. Ciągnęłam za sobą nadbagaż ok 30 kg syna;) i zwiedzaliśmy. Góry to takie miejsce gdzie czuję się wyjątkowo, dlatego zadbałam o siebie przed wyjazdem. Zadbana kobieta to szczęśliwa kobieta. Trochę bałam się, że moje cudne water melon paznokcie nie dotrwają połowy (3 dni) wycieczek, a dały radę do samego końca bez odprysków, z kilkoma ryskami od skałek.
Wybrałam obie odcień 04- który odpowiada jak dla mnie odcieniowi różu arbuzowego. Kocham ten odcień, zwłaszcza na lato, jest taki pozytywny, ciepły, słoneczny wręcz. Solar Gel kryje kolorem już po pierwszym pociągnięciu pędzelka, ale ja zawsze używam warstw dwóch by ewentualne moje niedociągnięcia zamaskować ;) To co lubię w tego typu żelach, to fakt że nie ma potrzeby użycia lampy, jednak użycie lampy i malowanie sobie samej paznokci wiążę się z długą pracą, a tak maluję paznokcie jak zwykłym lakierem i nakładam po chwili top coat i po ok 5 minutach paznokcie sa już idealnie suche. Nie trzeba ciągle przerywać malowania i wkładać ręki do lampy. Wystarczy użyć Solar Gel plus Solar Gel Top Coat i gotowe mamy taki am efekt jak  żelowe paznokcie spod lampy. Moje paznokcie wytrzymały ponad tydzień, ale od razu zaznaczam nie przygotowywałam płytki specjalnie, bo wakacje na ostatnią chwilę mają to do siebie, że czas trzeba dzielić na inne obowiązki. Tak więc bez odtłuszczania i wyrównania płytki, czy nawet lekkiego zmatowienia to naprawdę świetny efekt, bo przygotowana płytka na pewno wytrzyma spokojnie i 2 do 3 tygodni. Na moich paznokciach nie przygotowanych pojawiły się po wakacjach lekkie, mało widoczne odpryski.






Ja jestem bardzo zadowolona z Solar Gel 04 oraz Solar Gel Top Coat bo sprawiły że czułam się pewniej i miałam więcej wiary że podołam nowym wyznaczonym wędrówkom.
Góry to piękne miejsce, ale góry plus piękne paznokcie to naprawdę wspaniałe połączenie dodające skrzydeł:)
Polecam Wam Revers Cosmetics i zapraszam także na ich Facebooka. 

6 komentarzy:

  1. Super tez kocham góry i może w przyszłym roku wyjedziemy pozkazać je dzieciom.Te \lakiery widziałam kusiło mnie zakupienie bo lubie hybrydy ale zdejmowanie już ich nie. Dlatego taka alternattywa kusi. Teraz wiem że wrato spróbowac

    OdpowiedzUsuń
  2. Również testowałam te lakiery, trzymają się bardzo długo, dla mnie rewelacja. Jednak ten kolor to nie moje klimaty.... :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesliczny róż.


    Zapraszam mnie przy okazji :)

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna alternatywa dla hybrydy. Ładny, intensywny kolor

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak samo mówi moja żona "zadbana kobieta to i szczęśliwa kobieta" ale mówiąc o mojej lepszej połowie to muszę dodać że kolor lakieru to Jej ulubiony. Najważniejsze że trwały bo przy dwójce dzieci jest mało czasu dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wybrałaś kolor a widzę,że udany to był wybór.Takich kosmetyków do paznokci,które wyglądają jak po użyciu lampy nie miałam,ciekawa opcja :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger