8/23/2018 07:25:00 PM

Egmont- Smerfuś. Tom 12

W domu mamy już sporą kolekcję komiksów ze Smerfami. Na Smerfach wychowałam się ja, teraz rośnie z nimi moje dziecko, to bajka która jest nieśmiertelna i tak naprawdę nie do podrobienia:)
Kolejną częścią komiksów o Smerfach jest SERFUŚ.
Komiks o Smerfach zawiera 4 opowiadania, głównym i tytułowym jest Smerfuś, kolejne trzy to: Pracuś, Wielkie malowanie oraz Zabawa u Smerfów.



Komiksy ze Smerfami to zawsze spora dawka uśmiechu i przede wszystkim spora dawka ciekawych, wciągających historyjek o tych małych niebieskich ludkach.
Pierwsze opowiadanie SMERFUŚ opowiada o nowym członku rodziny Smerfów. Przynosi go pomyłkowo bocian, kiedy Papa Smerf odkrywa tą tajemnice postanawia odesłać małego Smerfusia tam gdzie być powinien, jednak Maruda porywa Smerfusia i ukrywa go.







Kolejne historyjki są krótsze, ale równie ciekawe, Pracuś i jego nowy wynalazek- smerfowiertarka, która niestety przysporzy sporo kłopotów.





Wielkie Malowanie to opowiadanie o tym jak Smerfy malowały swoje domki i miały tego dość, z pomocą przyszedł Pracuś ze swoim wynalazkiem, wtedy jeszcze nie wiedział, że ten sam wynalazek uratuje wioskę przed Gargamelem.




Ostatnie opowiadanie Zabawa u Smerfów to chyba najzabawniejsze opowiadanie o Smerfach i Gargamelu- króliku.


Komiksy o Smerfach jak zawsze są pięknie ilustrowane, dzięki czemu nie ma zbyt wiele tekstu, ale scenki dopowiadają wiele. Mój syn uwielbia Smerfy i ja także, dlatego polecamy jak zawsze Egmont i Galaktykę Czytelnika:) 

4 komentarze:

  1. No u mnie nie lubią komiksów. Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam komiksy o smerfach i nie tylko :) Za to moje dzieciaki nie choc oglądac lubia czytac im chce nie dają

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te komiksy. Może moi chłopcy by się do nich przekonali

    OdpowiedzUsuń
  4. Smerfy to bajka,która łączy pokolenia.Świetne rozwiązanie z komiksem,jest ciekawy a ulubieni bohaterzy są nie tylko na ekranach telewizorów.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger