8/28/2018 05:41:00 PM

Wydawnictwo Aksjomat- Kolorowe Szlaczki, Kolorowe Zadania, Kolorowe cyferki oraz Kolorowe Literki

Wydawnictwo Aksjomat zawsze potrafi zaskoczyć, tak jest i tym razem. Otrzymaliśmy pakiet książeczek dla dzieci w wieku od 5 lat, czyli idealnie dla mojego syna;)




Książeczki te bawią, zajmują bardzo pożytecznie czas, a przede wszystkim uczą i to w bardzo sprytny sposób, mój syn traktuje te zadania jak zabawę, a ja dzięki temu wiem, że doszkala swoje umiejętności przedszkolaka. Jak już wiele razy wspominałam mój syn miał problem z ręką, chodzimy nawet na terapię ręki, dlatego tak bardzo ważne są dla mnie takie książeczki, które pozwalają mi jeszcze więcej z nim ćwiczyć jego precyzje ruchów ręki, odpowiednie trzymanie pisaków i tym samym mam pewność, że nie będzie w tym roku już problemu z ręką i nadgoniliśmy nasze braki.
Te książeczki dają mi tego pewność. Kolorowe Szlaczki, Kolorowe Zadania, Kolorowe Literki czy też Kolorowe Cyferki to książeczki gdzie przede wszystkim dziecko uczy się logicznego myślenia, kojarzenia, koncentracji i ćwiczy rękę. Książeczki można złapać za uszku, dzięki temu dziecko może zabrać je ze sobą wszędzie, świetnie sprawdzają się w podróży, bo zajmują czas malucha i szybciej mija mu czas w drodze. Wszystkie książeczki są kolorowe, pełne różnorodnych i bardzo atrakcyjnych zadań, dodatkowo wzbogacone o kolorowe naklejki, a przecież wiadomo, że dzieci kochają naklejki:)















Zadania w każdej z książeczek są inne. Książeczka dotycząca literek zawiera zadania naklejkowe na tworzenie z literek słów, a Kolorowe cyferki zawierają naklejki do tworzenia zadań matematycznych, natomiast Kolorowe szlaczki to nauka szlaczków, rysowania po śladzie. Kolorowe zadania to najbardziej zróżnicowane zdania, takie jak wykreślanie niepasujących elementów, znajdowanie różnic, kolorowanie rysunku odpowiednimi kolorami czy też rysowanie szlaczków. Książeczki zawierają dużą ilość zadań, od rysowania, kolorowania, liczenia, po szukanie różnic, niepasujących elementów, szukanie drogi. Zadania są zawsze inne, zawsze ciekawe dla dziecka, dzięki nim poznaje świat i uczy się liczyć, dodawać, uczy się literek i tworzenia słów. I na pewno duo ćwiczy rączkę, dlatego polecam je do domowej terapii ręki :)
Polecam Wydawnictwo Aksjomat i zapraszam na ich Facebooka

3 komentarze:

  1. świetne te książeczki moja takie kocha ale u nas w sklepie coraz mniej sie takie pojawiają

    OdpowiedzUsuń
  2. Często kupuje synkowi takie książki z zadaniami. Fajnie spędza się przy nich czas a przy okazji uczy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Te książeczki byłyby idealne dla mojego przedszkolaka,bawią i uczą.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger