8/14/2018 02:21:00 PM

Lulando- Sofa Classic

Z opinią o sofce zwlekałam spory czas, ale to dlatego że chciałam ją dokładnie przetestować, a zwłaszcza sprawdzić czy się nie wygniata. 
Każda kanapa, czy sofa z czasem staje się wysiedziana jak ja to mówię, ta sofka wykonana jest cała z pianki poliuretanowej i obszyta tkaniną bawełnianą, dlatego istniało ryzyko że po kilku szaleństwach mojego dziecka wygniecie się, zdeformuje. Wszystko bowiem zależy od jakości pianki. Testowaliśmy ją naprawdę dobre półtora miesiąca, syn w tym czasie wielokrotnie rozkładał sofę, siedział na niej, spał, bawił się. Siedziałam nawet ja;) w końcu test to test i przyznać muszę, że lepszej sofki na rynku nigdzie nie kupicie. 



Po pierwsze jej niewątpliwą zaletą jest jej wielkość i lekkość, polecam zwłaszcza do małych pokoików, jest idealna. Mała, lekka i wygodna. Po rozłożeniu spokojnie i osoba dorosła może się na niej wygodnie wyciągnąć. Sofa zrobiona jest z pianki i obszyta bawełnianą tkaniną, nie ma żadnych ostrych, twardych krawędzi, co więcej jeśli macie w domu takiego wierciocha jak ja, to zdecydowanie polecam Wam tą sofę, chociażby ze względu na fakt że się o nich nie uderzy i nie spadnie, bo sofka nie jest wysoka. Jest więc bardzo bezpieczna dla dzieci. 
Sofa ma też zdejmowane obszycie więc gdyby zdarzyło się, że dziecko pobrudzi pokrowiec, wystarczy go zdjąć i wyprać. To bardzo wygodne rozwiązanie, a wiadomo że dzieci uwielbiają się brudzić i brudzić różne rzeczy. Sofa jest wygodna, myślałam, że po rozłożeniu będzie niewygodna, ze względu na fakt że składa się ona z 4 części, ale bardzo fajnie się trzymają te części razem, nie powodując żadnego dyskomfortu leżenia czy spania. 
Sofka u nas służy głównie do zabaw oraz do siedzenia przy stoliczku i oglądania bajeczek, czy jedzenia, ostatnio Filip przeniósł się też z rysowaniem właśnie na sofę, bo twierdzi że jest mu najwygodniej. 








Sofa jest mięciutka, a po złożeniu zajmuje naprawdę niewiele miejsca, tyle co zwykły fotel, dlatego tak bardzo mi się ona podoba. Idealna na wyjazdy, albo jeśli ktoś preferuje wyjazdy z dziećmi pod namiot, to właśnie ta sofka może okazać się super alternatywą na wakacyjny wyjazd. 
Do sofy dołączone  też dwie małe podusie. 
Mój Filip robi sobie z sofy nieraz domek i bawi się tam długi czas, bo jest naprawdę wygodna. 
Polecam bo widziałam inne, niby podobne sofy i żadna nie była tak wygodna i nie przypominam sobie by któraś miała funkcję zdejmowania pokrowca do prania, a to naprawdę bardzo wygodna forma przy dziecku. 
Zapraszam na stronę LULANDO, znajdziecie tam wiele ciekawych artykułów dziecięcych, polecam także odwiedzenie ich na Facebooku

6 komentarzy:

  1. Wygląda super idealna do dzieciecego pokoju choc ten wzór jak dla mnie ciut za pstrokaty ale to kwestia gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sofa ładnie się prezentuje. To istotne by też wygląd szedł razem z jakością w jednym szeregu. Ważne że Pani syn jest zadowolony ze swojej sofy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna kolorystyka. Sofa rozkładana to doskonały pomysł w dziecięcym pokoju. Super że podoba się synkowi

    OdpowiedzUsuń
  4. Wizualnie wygląda naprawdę super i jeszcze jest wykonana z bardzo dobrej jakości materiałów.Może pomyślę o niej jak będę robić remont u dzieci w pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Do you think about Soferia? The best furniture from Ikea!

    OdpowiedzUsuń
  6. I think, that is the best furniture store out there. Check out this website!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger