8/16/2018 06:45:00 PM

AMEET- Disney Uczy. Klinika dla pluszaków. Nauka na okrągło

Dziś pora na kolejną książeczkę z serii Disney Uczy od AMEET, tym razem Nauka na okrągło z jakże lubianą bajką "Klinika dla pluszaków". Doktor Zośkę każde dziecko chyba zna, mój syn gdy tylko coś się psuje w jego zabawkach, krzyczy że trzeba wzywać doktor Zośkę. To bardzo ciekawa bajka, nic więc dziwnego, że jej bohaterów wykorzystano by stworzyć książki do nauki.
Książeczki Disney Uczy są rewelacyjne, już kilka Wam pokazałam i udowadniałam, że warto je mieć i warto z nich korzystać.
Nauka na okrągło to dopiero frajda uczenia się. W książeczce poza bohaterami bajki Kliniki dla Pluszaków znajdziemy sporo ciekawie sformułowanych zadań, które pozwalają na rozwój naszych dzieci. Książeczka przeznaczona jest dla dzieci od 3 roku życia, zadania takie typowo dla przedszkolaczów, dlatego jeśli macie wątpliwości czy Wasze dzieci dają sobie radę w przedszkolu, bądź też czy są gotowe na przedszkole to bardzo polecam rozwiązanie tej książeczki.






W książeczce znajdziemy naukę cyferek, kolorów, kształtów. Dzięki naklejkom dziecko chętnie rozwiązuje kolejne zadania, a tym samym uczy się logicznie myśleć. Zadania są bardzo różnorodne, dostosowane do wieku i naprawdę wciągają dzieci. Mój Filip ma 5 lat i doskonale wie czym są podręczniki, które unika jak ognia zresztą;) Ale książeczki z serii Disney Uczy rozwiązuje sam z wielką przyjemnością, nie trzeba prosić, zaganiać, to wręcz na odwrót ja muszę mu wyrywać książki do opisania.





Książeczka "Nauka na okrągło" jest bardzo ciekawa, a bohaterowie bajki Klinika pluszaków uatrakcyjniają ją dodatkowo.
Ja zdecydowanie polecam książeczkę do nauki o kolorach, kształtach i liczbach.
Polecam AMEET oraz zapraszam na ich Facebooka

3 komentarze:

  1. Sylwia Surowska18 sierpnia 2018 08:47

    Świetna moja córcia takie lubi

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna książka. Taka nauka przez zabawę

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy lubi Dosneya,dzięki tej książeczce mamy naukę poprzez zabawę.Moim dzieciaczkom bardzo spodobałaby się :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger