8/27/2018 05:02:00 PM

Wydawnictwo Wilga- Jacek i Agatka

Sentyment do starych bajek mam od zawsze, kiedy usłyszałam, że Wydawnictwo Wilga ma w swojej ofercie książkę z przygodami Jacka i Agatki nie mogłam się oprzeć by pokazać ją mojemu dziecku. Jednak ta książka przeszła moje najśmielsze oczekiwania. Nie spodziewałam się tak bajecznego wydania książki, ona jest po prostu idealna. 


Książka w twardej oprawie, a w środku piękne ilustracje i do tego pojawiające się na każdej stronicy, książka wydana na grubym i lekko błyszczącym papierze, który dodatkowo dodaje jej uroku, dostojności. A do tego wszystkiego test pisany sporą czcionką, która co jakiś czas jest innego koloru lub też po prostu inna niż standardowa. Książka dzięki tym kilku zabiegom wygląda rewelacyjnie i równie świetnie się ją czyta. Dzięki podziałom na 11 opowiadań- rozdziałów czyta się ją bardzo przyjemnie i dodatkowo można ją sobie podzielić na kilka wieczorów. Mój Filipek był zachwycony opowiadaniami, bo są bardzo różnorodne, pouczające i we mnie wzbudziły wspomnienia dzieciństwa. 






Chyba najbardziej podobał się mojemu dziecku teatrzyk o bocianach, bo odkąd przeczytaliśmy sam robi walizkowe teatrzyki i odgrywa je kilka razy dziennie. Każde opowiadanie- bajeczka z udziałem Jacka i Agatki to spora dawka humoru, ciepła i nauki, takie zrozumiałej nawet dla najmniejszych dzieciaczków. Ta historyjka o bocianach pomogła mi bardzo w wyjaśnieniu mojemu dziecku gdzie odlatują nie tylko bociany i dlaczego tak się dzieje, tak bardziej obrazowo i rzeczowo i przystępnym językiem dla dziecka. Albo też bajeczka o kocie w kaloszach i szkle powiększającym z akwarium, to także ciekawa bajeczka i jakże naukowa, bo w prosty sposób pokazuje małemu czytelnikowi, że akwarium wypełnione wodą to świetne szkło powiększające.
Opowiadana wciągają i małych i dużych;) czytelników. Książka jest przepięknie wydana, bardzo ciekawa i polecam ją na jesienne wieczory, tuż przed snem.
Polecam Wydawnictwo Wilga i zapraszam także na ich Facebooka

4 komentarze:

  1. świetna :) czasem warto wrócić do starych bajek choc mało "atrakcyjne" dla naszych dzieciaków to warto im pokazywac bo wartość tamtych a obecnych to dość duża róznica

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja. Muszę zerknąć w księgarni czy ja maja

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger