3/19/2018 10:33:00 AM

Ale panierka czyli lepsza wersja klasycznego kotlecika


Miałam zrobić wpis o wszystkich 3 panierkach razem, ale po ich "konsumenckich testach" uważam, że zasługują na osobne opinie. Dzisiaj polecam panierkę razową do kurczaka.  Ktoś mi może powie, że po co kupować gotową panierkę, jak można zrobić ją samemu. Powiem Wam coś, niejeden raz tworzyłam panierki, bo moje chłopaki kochają schaboszczaki;) i bitki z kurczaka i nigdy jeszcze nie zrobiłam tak smacznej razowej paniery, dlatego też polecam spróbować AlePanierka.





AlePanierka ma kilka swoich zasadniczych zalet:
1. jest to gotowa mieszanka, więc nie tracimy czasu na kupowanie osobno składników i później ich odpowiednie proporcje,
2. jest stworzona po prostu idealnie, to znaczy ja gotuje od małego, bo rodzice mi pozwalali kucharzyć;) i nigdy jeszcze nawet podobnej w smaku nie udało mi się uzyskać,
3.to idealna pomoc w stworzeniu szybkiego obiadu
4. jest dużo zdrowsza niż zwykła bułka tarta;)


Panierkę po prostu wysypujemy na jakieś naczynie i obtaczamy w nią nasze bitki, czy też kęski z piersi , w zależności kto co lubi i smażymy. Szybko i bardzo smacznie powstaje nam pyszne jedzonko na obiadek.
Mój syn i mój mąż byli zachwyceni nową panierką, która okazała się być bardzo chrupiąca i do tego bardzo smaczna. Mięsko jakoś przeze mnie nei było doprawiane, lekko tylko opruszyłam ziołami i pieprzem, a resztę załatwiła panierka. Mięsko było po prostu idealne.
Panierka razowa do kurczaka to idealny pomysł na chrupiącego kurczaka a'la KFC. Nie trzeba się męczyć i samemu tworzyć, no i przede wszystkim nie jest też droga, więc na pewno się do niej przekonacie:)
Jeśli tylko raz spróbujecie to będziecie jej wierni na długi czas, bo jest naprawdę pyszna. A mnie ona urzekła faktem, że nie muszę tracić czasu, wysypuje gotową panierkę na miseczkę i nie myślę ile dodać przypraw. 




Ja jestem bardzo mile zaskoczona smakiem i tym, że nie brudzę sobie pięciu misek, tylko wysypuje gotową panierkę na miseczkę. Polecam Wam wypróbować- pyszności :) AlePanierka

6 komentarzy:

  1. Chyba się skuszę ja zwykle robie panierkę z bułki tartej ale ona to nie ta co kiedyś mieszaja nawet słodkie bułki i efekt taki że się pali . Samemu nie ma sie czasu zetrzec wiec lepiej wiedziec gdzie kupic dobrą panierke by miec smaczne obiady

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi wyśmienicie i to że jest gotowa to duży plus :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie że są takie gotowce. Ciekawi mnie jak jest z jej składem, czy tam nie ma całej tablicy Mendelejewa .jeśli nie to warto kupić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki takiej panierce można zupełnie zmienić smak "zwykłego" schabowego :) A i nawet do kurczaka :) Ja robię sama bułkę tartą-suszę bułki,jakaś odmiana te się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. OOOooo, dziękuję za ten wpis dzięki niemu uatrakcyjnię domowe obiadki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mogłaś się bardziej postarać z tym wpisem... Również testowałam ten niebanalny produkt - chociaż byś skład przepisała który jest najbardziej warty uwagi a co teraz w kółko pytają...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger