3/29/2018 02:41:00 PM

Karolina Kowalska Avon Polska- Wygładzający żel pod oczy z ekstraktem z alg - Planet Spa

Przychodzi taki moment w życiu kobiety, że zaczyna myśleć o intensywnym dbaniu o młody wygląd. Mój nadszedł kiedy stuknęła mi 30stka (tak, tak wiem zaraz powiecie, że chyba mam kryzys z tą 30stką;)).
Chyba żadna z kobiet nie lubi zmarszczek, opuchniętych oczu, worków pod oczami, prawda?
Ja z racji, ze genetycznie mam sińce pod oczami zakodowane we krwi;) z tą przypadłością się pogodziłam, ale z zaczerwienieniem, opuchlizną, czy zmarszczkami nie mogłabym długo żyć. Dlatego jeśli któraś z Was szuka taniego i dobrego sposobu na przynoszenie ukojenia swoim zmęczonym oczom, a może borykacie się często z różnymi uczuleniami, ja np. często dostaję uczulenia po użyciu tuszu i wiem jakie przykre potrafią być dla wyglądu takie uczulenia. 




Ostatnio dostałam uczulenia od kremu na noc, co najlepsze krem na dzień był ok, a na noc tej samej firmy wywołał potężne uczulenie, które głównie pojawiało się wokół oczu. Żadna chyba nie chce wyglądać jakby ją mąż z prawego, czy lewego sierpowego pociągnął ;) I wtedy użyłam żelu Avon z ekstraktem alg, opuchlizna zniknęła, a uczucie ulgi poczułam w kilka sekund po nałożeniu, a uwierzcie mi to naprawdę było błogie uczucie. Oczy przestały mi łzawić, piec, zmniejszyło się też uczucie swędzenia i uczucie ściągania, napinania skóry, obrzęk wokół oczu znikał w błyskawicznym tempie. Od tamtej pory stałam się nierozłączna z moim nowym przyjaciele, jakim stał się dla mnie wygładzający żel pod oczy z ekstraktem z alg. Odkąd pamiętam algi były cennym składnikiem kosmetycznym, nic więc dziwnego, bo naprawdę są świetne. Świetnie wygładzają i nawilżają skórę i łagodzą wszelkie zmiany . Po około 3 tygodniach stosowania rano i wieczorem zauważam sporą różnicę jeśli o same zmarszczki chodzi, stały się płytsze, szczególnie widać to pod pełnym makijażem, dlatego jetem bardzo z niego zadowolona. 




Może nie działa cudów, to znaczy nie wygładza całkowicie zmarszczek, ale sporo je spłycił, dlatego uważam, że warto biorąc pod uwagę cenę (ok. 10 zł) to naprawdę dobry produkt:)
A wszystkie produkty kupić możecie u Karolina Kowalska Avon Polska:)

4 komentarze:

  1. Przydało by mi się wygładzenie :) ostatnio zauważyłam że mam coraz więcej zmarszczek wokół oczu głownie

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj przydał by mi się ten żel, przydał. Coraz więcej tych zmarszczek się pojawia. A cena rewelacyjna więc warto kupić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki żel powinien znaleźć się w każdej kobiecej torebce :) Często mam opuchnięte oczy,przemęczone,jeśli ten krem przynosi ulgę to muszę koniecznie go nabyć.Cienie pod oczami ciężko się pozbyć,także na takie działanie nie liczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny cenowo żel wygładzający kusi by go wypróbować, muszę to mieć.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger