3/27/2018 08:49:00 PM

Babaria Kasadi- Mleczko do ciała 9 efektów z róży piżmowej.

Dziś przyszedł czas na kolejny kosmetyk od Babaria Kasadi - Mleczko do ciała 9 efektów z róży piżmowej.
Już nie raz podkreślałam, że po 30stce trzeba lepiej zadbać o nawilżanie skóry, a ponieważ już przekroczyłam tą granicę i ja zaczęłam poważnie dbać o swoją skórę, o swoje ciało. 
Mleczko do ciała 9 efektów to idealny pomocnik w tym moim debiucie pielęgnacyjnym. Do tej pory nie zwracałam uwagi na właściwości, krem to krem, balsam to balsam i smarowałam, teraz po 3 tygodniach stosowania mleczka do ciała 9 efektów od Babaria Kasadi widzę ogromną różnice. 



 
Przede wszystkim skóra jest gładsza, sprężysta i rozświetlona, nie ma już tego swojego szarego koloru po zimie, a to co mnie chyba najbardziej urzekło w balsamie, to jego działania wygładzające na rozstępy. Pisałam Wam kiedyś, ze ja jestem tą czarną owcą w rodzinie, która nie dość że tylko raz rodziła to jeszcze już za pierwszym razem mój brzuch popękał wszerz i wzdłuż, nie miało znaczenia ilu olejków i innych cudownych, polecanych w tv specyfików używałam- rozstępy szły jak burza i niestety pozostały już na zawsze, ale mleczko od Babaria Kasadi bardzo fajnie je wygładza, sprawiając że stają się one dużo mniej widoczne. 
Mleczko jest dość rzadkie jak to mleczko, ale dzięki pompce nigdy nie miałam problemu, że rozlałam mleczko po podłodze czy pościeli. Mleczko jest bardzo wydajne, nie trzeba go dużo, by nawilżyć skórę. Jest też przeznaczone do skóry wrażliwej, dlatego jest tak naprawdę bezpieczne dla większości typów skóry. Mleczko bardzo szybko się wchłania, nie pozostawia na skórze lepkiego, czy tłustego filmu. Ja używam go tuż przed snem, po kąpieli, na osuszoną skórę i nie czekam zbyt długo by ubrać piżamkę. Nigdy też nie miałam na swojej bieliźnie nocnej żadnych śladów, plam po mleczku, dlatego uważam, że jest po prostu idealne dla takich osób jak ja, które po nocach robią różne prace, a później śpieszno im do łózka i nie mają ochoty na czekanie, aż mleczko się wchłonie . To mleczko to naprawdę moje odkrycie roku, nigdy nie wierzyłam, ze mleczko może wygładzić rozstępy i że jeszcze jakaś szansa dla mojego lepszego samopoczucia jest, a jednak;)

 



Jestem nim po prostu oczarowana i dlatego polecam Wam go całym serduchem i zapraszam do Babaria Kasadi na zakupy:) Oraz do polubienia ich na Facebooku

5 komentarzy:

  1. :) przydało by mi się z suchą skórą walcze i masz racje że balsam balsamowi nierówny. Co do rozstępów to w żadnej ciązy sie ich nie nabawiłam no w drugiej z młodym 2 szt ale ....za to mam ich mnóstwo z innego powodu i chyba ze mną są od zawsze , przydałoby by sie niektóre wygładzić

    OdpowiedzUsuń
  2. Musi bardzo ładnie pachnieć. Gwarantuje też nawilżenie ,a nawet wygładzenie rozstępów. Same zalety widzę

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie najważniejsze jest właściwe nawilżenie,zapach też fajnie jak odpowiada

    OdpowiedzUsuń
  4. Rok sie zaczol to moze wiwcej takich odkryc będzie
    A nawilzanie najwazniejsze e tkacz

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o takiej formule "9 efektów".Po przeczytaniu opinii wiem,że coś takiego istnieje :) Ps.Nie tylko Ty Kasiu walczysz z rozstępami ;) Razem damy radę :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger