3/27/2018 01:05:00 PM

Fabryka Firanek i Koronek „HAFT” S.A- Obrus żakardowy

Dzisiaj przychodzę już z postem trochę świątecznym. Bo biały obrus to u mnie tylko na święta się pojawia na stole;) Jeszcze kilka miesięcy temu obrusy żakardowe w ogóle do mnie nie przemawiały, sądziłam, że są dla starszych ludzi- serio, przepraszam, bo bardzo żałuję swojego myślenia. teraz nie podobają mi się te błyszczące , tylko żakardowe, a wszystko z a sprawą firmy Fabryka Firanek i Koronek „HAFT” S.A.




Przekonałam się kolejny raz że obrusy żakardowe  śliczne i pięknie wyglądają na stole. 
Tym razem, chciałabym Wam pokazać mniejszy rozmiarem obrus, który pasuje do mojego stołu idealnie i będzie zdobił mój stół na Wielkanoc. Przekonałam się, że wszystko tak naprawdę zależy od rodzaju żakardu, ten od firmy Haft jest piękny, delikatny i naprawdę dodaje piękna stołu, do tego uwielbia ten obrusy za ich łatwość z czyszczeniu z rozlanego napoju, rozlanego barszczu czerwonego nawet, nie są tak chłonne jak inne rodzaje obrusów, a tym samym, po prostu nie plamią się . Obrusy Haft piorę w pralce, nigdy nie przywiązuje szczególnej wagi do wyboru programu (nie używam w ogóle programu delikatny;)) Obrusy się nie wyciągają, nie prują, choć miałam obawy że takie dość surowe wykończenie obrusu może w pralce się strzępić. Obrus jest praktycznie nie mnący się, to znaczy wiadomo, że żeby był ładny na stole trzeba przeprasować, ale dla przykładu ja wrzucam dziś fotki obrusu wyjętego z opakowania, tylko w jednym miejscu się zależał, a kto widział obrusy zaraz po rozłożeniu z opakowania ten wie, ze zazwyczaj są mega szachownicą zagięć. 
Obrus ładnie się trzyma na stole, żakard nie zesuwa się ze stoły i naprawdę nie trzeba się nagimnastykować przy układaniu go na stole. 





Dlatego ja zdecydowanie polecam firmę Fabryka Firanek i Koronek „HAFT” S.A., bo oferują oni naprawdę wspaniałe produkty w rewelacyjnych cenach. Polecam także zajrzeć na ich Facebooka

4 komentarze:

  1. Wygląda pieknie :) mam podobne i sobie chwaliłam choć od czasu gdy mam dzieci obrusó nie zakładam póki co :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie się prezentuje .Ja też ostatnio przy dzieciach na codzień nie zakładam obrusów

    OdpowiedzUsuń
  3. Ladny wzor e tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten obrus wygląda przepięknie,doda stylu w każdym salonie :) Ja z racji małych dzieci,bardziej córeczki która mi wszystko ściąga nie mogę na razie mieć nic na stole ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger