3/05/2018 08:21:00 PM

Karolina Kowalska Avon Polska- Pielęgnacyjne mydło w płynie HAPPINESS - Avon Sens


Dzisiaj zapraszam Was na opinię o mydełku w płynie marki Avon. Pamiętam jeszcze za czasów szkoły licealnej sięgałam po mydła w płynie od Avon, bardzo je wtedy lubiłam, bo były na tamte czasu mocno pachnące, gęste i fajnie się pieniły. 





Czy coś się zmieniło? Na pewno jest masę nowych zapachów od tamtych czasów:) A samo mydełko uwielbiam. Już po pierwszym użyciu przypomniałam sobie dlaczego tak bardzo lubiłam mydła w płynie Avon Sense. Za ch niezwykły, intensywny zapach, za ich gęstą konsystencję oraz za pienienie się:) Mój syn ma wiele radochy i nie muszę chyba mówić, że teraz pilnuje by nie biegał co 5 sekund myć rąk. 
Mówi, że mydełko jest super, że pięknie pachnie i jest "duziooooooo piany" .
Mydło pielęgnacyjne Happiness jest bardzo delikatne dla skóry, nie wysusza jej, z resztą w swoim składzie ma dodatek balsamu do ciała, dlatego delikatnie nawilża skórę podczas mycia.
Mydło w płynie HAPPINESS Avon pięknie pachnie, kryje w sobie zapach granatu i frezji, nie wiem jak Wy ale ja uwielbiam frezje, dlatego jak tylko czuję taki zapach od razu jestem szczęśliwsza. do tego mydełko pozostawia zapach na skórze przez dłuższy czas, co jest niewątpliwym jego atutem.



Mydełko jest gęste, dlatego też nie trzeba go używać więcej niż jednej dozy na dłonie, z resztą mydło Avon Sense nie musi być jedynie używane do mycia dłoni, ale także można jego używać do mycia ciała, ponieważ nie wysuszy skóry. A do tego pozostawi skórę pięknie pachnącą.

Dla mnie mydełko Happiness jest po prostu idealnym rozwiązaniem, jeśli cenicie sobie pięknie pachnące dłonie, które nie zostają wysuszone przez mydło.

Polecam jego zakup oczywiście u Karolina Kowalska Avon Polska :)

4 komentarze:

  1. tez kocham zapachy w mydełkach chociaz ja za mydłami w płynie nie przepadam. Może dlatego że większośc wysusza właśnie dłonie ale z takim może bym polubiła

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię właśnie takie mydełka w płynie. Są wygodne w użyciu. Już mnie kupiłaś tym połączeniem zapachów, a i tym różowym kolorem. Plus za nawilżenie

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę,że u Ciebie Kasiu kosmetyki Avon wciąż we wpisach :) Mydło w płynie jest wygodne w użyciu,jeszcze takie pachnąco,gęste to i wydajne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mydełka w płynie kolekcjonuję wręcz, chętnie zatem sięgnę po kolejne.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger