3/13/2018 04:45:00 PM

Eco Chemia- Eco łazienka

Ostatnio udało mi się  nawiązać bardzo ciekawą współpracę, postanowiłam się dziś podzielić pierwszą opinią o produktach od Eco chemii.
Chyba każda z nas marzy o nieskazitelnie czystej, pachnącej łazience, takiej jak zaraz po remoncie z nową glazurą i nową kabiną, czyż nie? A ja znalazłam wreszcie sposób by tą nowość i świeżość odzyskać, bez wylewania siódmych potów i bez smrodzenia środkami chemicznymi i trucia siebie i rodziny oparami tej chemii. SERIO!


Eco chemia to zupełnie nowa dla mnie marka, ale jak zdążyłam się już przekonać jest tak rewelacyjna, że na pewno zostaną ze mną na długi czas.
Eco łazienka to preparat, który doczyścił moją kabinę prysznicową bez szorowania, bez smrodzenia całego domu jakąś nieprzyjemną chemią, wręcz przeciwnie preparat ma bardzo ładny, świeży zapach, który dodaje tej aury czystości łazience. Wystarczy popsikać kabinę sprayem odczekać kilka minut i jak macie starsze osady z mydła i wody na kabinie to polecam użyć po prostu gąbki czy ściereczki do przetarcia, za drugim razem kiedy myłam w kolejnym tygodniu tylko popsikałam i spłukałam spray i kabina była bez smug, bez zacieków i znikają wszystkie osady nawet te, które powstały dawno temu i próbowałam je zmyć wszystkimi środkami . Kabina wygląda jak nowa, to samo z glazurą wystarczy użyć płynu i potem zmyć go ściereczką, fajnie sprawdza się do tego mikrofibra, bo dobrze chłonie.
Aplikacja płynu jest prosta, bo pompka łatwo chodzi i ładnie rozpyla płyn na całej powierzchni, którą czyścimy, dlatego też sam środek jest bardzo wydajny.



Drugi produkt, który będzie zwieńczeniem czystości łazienki to WC shine, czyli żel do wc, bez którego nasza muszla nie byłaby bez skazy i bez bakterii, które jak wiadomo lubią w takich miejscach zamieszkiwać. Wiecie takie jak na reklamie;) WC shine to żel, który nie tylko myje powierzchnie ceramiczną, ale także rozpuszcza wszelkie osady z kamienia, mydeł, pozbywa się rdzy i co najważniejsze usuwa drobnoustroje. Użycie jest standardowe, polewamy brzeg muszli, chwilę czekamy i spłukujemy. Nie pozostawia po sobie śladów i również ma przyjemny zapach, nie taki typowo toaletowy jak to inne preparaty, dzięki czemu wyróżnia się na tle pozostałych środków chemicznych. Nie śmierdzi chemikaliami w łazience, a pachnie świeżością, dla mnie to ważne, zwłaszcza że nie mam okna w łazience by wywietrzyć nieprzyjemne zapachy chemikaliów.



Ja jestem bardzo pozytywnie zaskoczona działaniem tych preparatów, często mylne jest myślenie że eco może są słabsze, bo te środki nie trują i są niebo lepsze od tej niby mocnej chemii, której pełno na półkach w sklepie.

Polecam Wam z czystym sercem Eco Chemię i zapraszam do nich na Facebooka


4 komentarze:

  1. Świetne produkty,zaskakuje fakt,że są skuteczne pomimo braku chemicznych nieprzyjemnych dodatków.
    Czyste i pachnące pomieszczenia...to lubię

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe , zawsze myślałam że u mnie bedzie łazienka na medal ale po 10 latach coraz trudniej mi się ja w stanie idealnym utrzymuje pozornie środki radziły sobie na początku i jak widać nie do końca . Teraz trzeba szukac innych lepszych od zwykle dostępnych w sklepach

    OdpowiedzUsuń
  3. I tu duże znaczenie dla mnie na plus :Skład bez zbędnej chemii ,ładny zapach i skuteczne działanie .

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat nie lubię sprzątać w łazience więc takie środku skuteczne i jeszcze przyjemnie pachnące muszą się u mnie znaleźć.Po co sięgać po ciężką chemię,tylko drapie w gardle,fajnie,że trafiłaś na takie dobre środki :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger