3/23/2018 07:08:00 PM

Karolina Kowalska Avon Polska- Perfumetki Eve Confidence oraz Eve Alluring

Dzisiaj chciałabym Was przekonać, choć pewnie części z Was nie muszę do tego przekonywać, że perfumetki to rzecz niezbędna każdej z nas. Każda z nas kocha, nie tylko lubi, ale kocha ładnie wyglądać , a ładny wygląd to także ładny zapach. Czasem jednak ze względu na wielkość, kształt flakoników z perfumami nie zabieramy ich ze sobą na jakieś ważne wydarzenia i trochę nam ubywa tej pewności siebie.




Druga kwestia jest taka, po co dźwigać, a tym bardziej na jednym ramieniu, w torebce duży flakon perfum, z doświadczenia wiem, ze w torebce dźwigamy o wiele wiele więcej przeróżnych kosmetyków i bibelotów, a o zdrowy kręgosłup warto dbać każdego dnia. Dlatego właśnie uważam, że perfumetki to rzecz niezbędna każdej kobiety.
Po pierwsze pomieszczą się w każdej torebce, nawet małej kopertówce, więc bez problemu możemy ją zabrać ze sobą na każde ważniejsze i mniej ważne wyjście. Po drugie możemy zawsze mieć ją przy sobie, każdego dnia, nie waży dużo, nie zajmuje też wiele miejsca, więc będzie ona i praktyczniejsza dla naszego zdrowego kręgosłupa. Po trzecie perfumetki dają nam tę szansę posiadania kilku, a nawet kilkunastu ulubionych zapachów, bo są dużo tańsze niż duży flakon perfum.





Perfumetki Eve Confidence oraz Eve Alluring  mają pojemność 10 ml, to zdecydowanie wystarczająca pojemność na kilkanaście wyjść, jak nie kilkadziesiąt jeśli nie będziemy co chwila biegać i się nimi psikać;) Perfumy w perfumetkach mają tę samą trwałość i moc jak tych w dużych, więc bez obaw, że perfumetki są gorszej jakości. Perfumetki są malutkie i poręczne idealne do kopertówki .

Co do samych zapachów, już wspominałam że oba są piękne, oba słodkie, ciepłe, ale zdecydowanie bardziej Eve Confidence pasuje na dzień, a Eve Alluring na wyjścia, na wieczór. Dla mnie obłędny jest zapach Eve Alluring, w którym się po prostu zakochałam, jest jak dla mnie bardziej słodki niż Confidence, jest cieplejszym zapachem. Perfumy nie brudzą ubrań , gdyby ktoś jeszcze nie znam żadnych z perfum Avon. I jak dla mnie oba są bardzo trwałe.
Dlatego zdecydowanie polecam Wam oba zapachy i zapraszam do Karolina Kowalska Avon Polska :)

7 komentarzy:

  1. Perfumetki uwielbiam i mam w każdej torebce,bez nich anicrusz;od Avon lubię zapachy

    OdpowiedzUsuń
  2. coś dla mnie :) mam jedne mini perfumki o pojemności 5ml i sobie chwalę tylko jedyny problem że wpadają mi gdzies na dno dużej torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bardzo lubię takie perfumetki. Avon ma dużo fajnych i ciekawych zapachów

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawią mnie bardzo te zapachy.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Perfumetki uwielbiam są poręczne,można się dyskretnie psikać wszędzie :) Zapachów nie znam ale lubię Avon więc chętnie się przekonam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi sie obie podobaja e tkacz

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger