3/28/2018 03:46:00 PM

Wydawnictwo RM- Makaronowe ozdoby wyd.III

W zeszłym roku piękne, makaronowe ozdoby choinkowe zrobił dla mnie bratanek męża, w tym roku dorabiałam na szybko sama ozdoby, bo nasze żywe drzewko okazało się być większe niż rok wcześniej. Bardzo spodobały mi się makaronowe ozdoby, ale niestety nigdzie nie znalazłam pomocnych instrukcji jak tworzyć te unikalne ozdoby. Teraz już taką pomoc mam- książka wydawnictwa RM to prawdziwa skarbnica takich instrukcji, jak krok po kroku tworzyć piękne, niepowtarzalne makaronowe ozdoby, nie tylko choinkowe, ale także okienne, a nawet pisanki tam znalazłam:)



Wszystko jest bardzo dokładnie, kro po kroku, wyjaśnione, jakie rodzaje makaronów będą potrzebne i jak ze sobą je łączyć, by powstała dana ozdoba.
Książka pokazuje obrazowo i tekstowo krok po kroku tworzenie ozdób, co niezwykle ułatwia zadanie. Takie ozdoby to naprawdę bardzo nietypowa forma ozdabiania np. choinki, ale jeśli nasze ozdoby pomalujemy na złoto, czy srebrno to na choince wyglądają nadzwyczaj pięknie. A z makaronów tworzyć można wszystko ludziki, żabki, misie, gwiazdy, choinki, szopki, łańcuchy na choinkę, niepowtarzalne girlandy okienne, a wszystkie inspiracje można czerpać właśnie z książki Wydawnictwa RM.
Książka bardzo bogato ilustrowana, kolorowa i jednocześnie bardzo przejrzysta i zrozumiała nawet dla największego laika w tej dziedzinie. 








Z jej pomocą stworzycie niepowtarzalne ozdoby na lata, dlatego serdecznie Wam polecam i zachęcam do zakupu u Wydawnictwo RM. Zapraszam także do polubienia ich na Facebooku.

5 komentarzy:

  1. zachęcająca , co prawda do takich prac mam dwie lewe ręce ale córci by sie takie wykonaie spodobalo

    OdpowiedzUsuń
  2. Ksiazka fajna ozdoby piekneca ja nie mam talwntu mimo wszystko e tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie to wygląda. Niestety jestem antytalenciem więc nie wiem czy i z książką dałabym radę coś wyczarować .

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka pokazuje nam,że to co w kuchni niekoniecznie trzeba ugotować i zjeść :) Z makaronu nie robiłam ozdób,po tych obrazkach co są na zdjęciu jestem w szoku co można z makaronu wyczarować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Makaron to wdzięczny materiał na wszelkie ozdoby,z przyjemnością wypróbuję go

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger