3/08/2018 12:06:00 PM

MyGiftDNA- Portfel skórzany "kiedyś byłem milionerem..."

Zbliża się rocznica, a może urodziny męża na horyzoncie? To się świetnie składa bo mam dla Was propozycję idealną na prezent- skórzany portfel, ale nie jest to taki zwykły portfel. Jego grawer sprawia, że jest to idealny prezent dla każdego męża i na pewno się spodoba;)



Pakowany jest w piękne drewniane pudełko z indywidualnym grawerem, dlatego jest idealnym prezentem nawet dla najbardziej eleganckiego pana;)
Portfel skórkowy w kilkoma przegródkami, z miejscem na dokumenty, na banknoty i drobne. Portfel w odcieniu ciemnego brązu, bardzo elegancki i ten grawer, który sprawia, że nawet największy "ważniak" zaśmieje się po jego przeczytaniu ;)

Ciekawi Was pewnie ten grawer, ja po prostu kiedy go zobaczyłam wiedziałam, że to prezent idealny dla mojego męża, bo my lubimy właśnie takie prezenty z poczuciem humoru. "Kiedyś byłem milionerem . Teraz mam żonę"

Portfel jest bardzo poręczny, bez problemu pomieści dokumenty, np. prawo jazdy, karty, banknoty i monety. Jest solidnie wykonany, brzegi ładnie obszyte i skórzany:) Dlatego nawet noszony w tylnej kieszeni nie wyciera  się tak szybko jak te tanie sieciówkowe portfele.
Grawer wykonany bardzo dokładnie, zarówno ten na pudełku, jak i ten na portfelu, razem tworzą naprawdę niepowtarzalny, spersonalizowany prezent .

Przesyłka jest błyskawiczna, a jej zabezpieczenie na najwyższym poziomie, dzięki czemu macie 100% gwarancji, że otrzymacie swoje pięknie zapakowane portfele bez żadnej skazy.






Ja swój portfel oczywiście podarowałam mężowi a jakże;) W końcu żona go bankrutem uczyniła;) A tak poważnie mówiąc, mój mąż uwielbia kiedy dostaje właśnie  takie żartobliwe prezenty, a ten portfel jest i żartobliwy, i w dodatku bardzo elegancki i takim uniwersalnym prezentem na każdą okazję.

Oczywiście polecam Wam MyGiftDNA i zapraszam na ich Facebooka

6 komentarzy:

  1. Swietny , chyba taki sprawię męzowi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny prezent mąż dostał. Też lubię dostawać takie rzeczy z poczuciem humoru :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. No po prostu rewelacja😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny prezent-bo komu się portfel nie przyda :) Ale ten grawer przebija wszystko :) Widać,że na tej stronie możemy dać jakikolwiek prezent spersonalizowany,Twój jest z poczuciem humoru :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger