3/20/2018 03:10:00 PM

Lazuryt- Felce Azzurra Argan & Vanilla 750ml - Koncentrat do płukania

Przyszedł czas na moją opinię o płynie do płukania Felce Azzurra Argan &Vanilla. Przyznać się muszę szczerze pierwszy raz używałam waniliowego płynu do płukania:)



Płyn przede wszystkim ma obłędny zapach, ja zakochałam się w nim od pierwszego odkręcenia nakrętki, nie będę najlepszą żoną kiedy się przyznam, że tylko swoje pranie płucze w płynie Felce Azzurra, ale ten zapach tak mnie uwodzi, że stwierdziłam, iż nie pasuje on do męskiej części mojego domu. Płyn jest wydajny, wystarczy naprawdę niewielka ilość by nadać praniu miękkości i pięknego zapachu.
Ja uwielbiam kiedy zapach utrzymuje się na ubraniach, a jeśli o zapach Felce Azzurro chodzi jest piękny i trwały.
Płyn nie jest gęsty, więc spodziewałam się, że będę musiała używać go w bardzo dużej ilości. zazwyczaj bowiem wodniste płyny są po prostu słabe jeśli chodzi o zapach i nadawanie miękkości tkaninom. Felce Azzurro jest wodnisty, ale wcale nie jest taki jak te wodniste, sklepowe płyny, już niewielka ilość świetnie zmiękcza tkaniny prane ręcznie, a standardowa ilość świetnie sobie radzi w praniu w pralce. Zapach jest naprawdę piękny, bo kto nie lubi zapachu wanilii. Zapach arganu jest zdecydowanie mniej wyczuwalny, wanilia jest dominującym zapachem płynu. 





Ja polecam Wam ten płyn i polecam oczywiście sklep Lazurty , bo tu kupicie wiele innych fantastycznych produktów. Przede mną jeszcze opinie dwóch innych produktów ze sklepu Lazuryt, ale już dziś zdradzę, że one także zawładnęły moim domem i sercem. Dlatego bez wahania polecam sklep Lazuryt i zapraszam na ich Facebooka.

4 komentarze:

  1. Uwielbiam pachnące płyny zapach wanilii tez i na szczęście mogę być dobra zona bo mój mąz niecierpi wanili :P podobnie jak synek cvórci na szczęscie nie ma obiekcji co do zapachu

    OdpowiedzUsuń
  2. Często stosuje płyny do płukania. Uwielbiam kiedy ubrania pięknie pachną i są miękkie. O Zapachu wanilii jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. W takiej wersji zapachowej nie miałam :) Lubię wanilię,ubrania na pewno bosko pachną i są mięciutkie.Nie trzeba lać dużo i przez to jest wydajny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lazuryt wygląda na zamknięty... to ten sam produkt ?
    https://www.efiori.com.pl/pl/p/FELCE-AZZURRA-koncentrat-do-plukania-Argan-Wanilia/1237

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger