3/26/2018 01:55:00 PM

Egmont- Bingowe nowości

Mój syn bardzo lubi Binga, dlatego też ledwo dotarła paczka z nowościami od Egmont, od razu wieczorem mama czytała jedną po drugiej z nowości Bingiem w roli głównej. Do tej pory nie spotkałam książeczek z Bingiem, dlatego to miłe zaskoczenie dla nas, że poza bajeczką na ekranie, możemy poczytać książeczki z małym, milusińskim, który miewa niezwykłe przygody, zdarzające się nawet najmniejszym naszym dzieciaczkom. 




Książeczki, które dziś chce Wam pokazać to dwie części opowiadań o przygodach Binga. Książeczki od Egmont jak zawsze zaskakują niezwykle kolorowymi stronami i niezwykle ciekawymi propozycjami do czytania. Książeczki o Bingu, to spisane bajeczki, które można także obejrzeć na ekranie w TV. 
Mój syn podczas czytania książeczki "Prezent urodzinowy" powiedział do mnie "pamiętam jak Bing wybierał ten prezent, to było super" i faktycznie oglądaliśmy tą bajeczkę już wcześniej w tv, ale zdecydowanie fajniej się ją czyta, bo można sobie ją wyobrazić, a przede wszystkim bardziej zwraca się uwagę na dialogi niż w przypadku tv.
Drugą bajeczkę "Wielka zjeżdżalnia" także oglądaliśmy, ale widocznie synowi nie zapadła ona w pamięci, bo nic nie mówił, że zna i widział jak Bing robił to czy tamto.
Obie bajeczki są bardzo ciekawe, napisane prostym, zrozumiałym dla naszych najmłodszych dzieci językiem. Bajeczki bardzo wciągające, pełne humoru, pełne akcji. Mój syn nie mógł poprzestać na jednej bajeczce na dobranoc i zaraz zapragnął drugiej czytanki, tak więc na jedno czytanie na dobranoc przerobiliśmy dwie bajeczki , a czyta się je naprawdę bardzo szybko i jeśli dorosłego może wciągnąć bajeczka to znaczy tylko jedno- że naprawdę jest super.







Bing to nie tylko zwykłe bajki, to moim zdaniem takie pomagajki, dla dzieci które przecież każdego dnia muszą stawiać czoła nowym zadaniom, nowym przygodom. Bing tak jak i dziecko staje przed różnymi dylematami, tu dla przykładu musiał nauczyć się dzielić prezentem, który wybierał dla Suli, jednak na tyle mu się spodobał, ze pragnął go zatrzymać dla siebie. Druga bajeczka pokazuje problem strachu przed nieznanym na placu zabaw. Otuchy dodali mu jego opiekun, jego miś oraz jego kolega. To bardzo cenne książeczki z poradami dla naszych dzieci, jak sobie radzić w życiu, jak podejmować słuszne decyzje. Jeśli ktoś nie zna Binga to także poleca bajkę w tv, Bing to króliczek, który wiele może nauczyć naszych dzieci, dlatego warto czytać książeczki o Bingu i pozwolić naszym dzieciom oglądać bajeczki o nim.
Ja ze swojej strony polecam książeczki o Bingu i zaprasza do Egmont oraz do Galaktyki Czytelnika.

5 komentarzy:

  1. Są śliczne i cieszę się żę są książeczki z BIngiem :) Bajeczki lubia sa inne niż reszta z morałem :) A książeczki to super rozwiązanie na wieczorne czutytanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super książeczka.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego bohatera dzieci znają,choć nie szaleją za nim.Nie mniej jednak książeczek o nim też nie widziałam w żadnym kiosku/księgarni więc dla mnie to duży plus,że wiadomo gdzie szukać :) Duże obrazki,przejrzystość,świetna propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Egmont ma wiele cudownych bajeczek dla dzieci .Binga chyba wszystkie maluchy znają ,moje również, i uwielbiają. Fajne są te książeczki, takie pouczające .

    OdpowiedzUsuń
  5. O a ja nie znam tej seri ksiazeczek e tkacz

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger