3/27/2018 01:53:00 PM

Vespera- mydło naturalne z algami oraz mydło naturalne konopne z mikropeelingiem

Celowo połączyłam te dwa mydła ze sobą w opinii, bo oba działają dość podobnie. Pomagają w walce z cellulitem oraz są idealne do mycia każdego rodzaju skóry.




Mydła Vespera to wyjątkowe, luksusowe mydła, perfumowane, z naturalnych składników roślinnych. Nie zawierają sztucznych barników, konserwantów, środków pieniących, chemicznych utwardzaczy i wybielaczy. Są po prostu dobre, delikatne dla skóry. Nie zawierają spieniaczy, a pienią się znakomicie, już od pierwszego ich użycia nie miałam problemu z namydleniem dłoni. Bardzo dobrej jakości mydła, które mimo ciągłego gdzieś namaczania nie robią się "paćkowate". Są naprawdę świetne i przyznaję się bez bicia- zakochałam się w nich.
Mycie twarzy mydłem nigdy nie przychodziło mi łatwo, a teraz nie waham się ani sekundy, co więcej te mydła świetnie działają na wszelkie zanieczyszczenia skóry, więc są przydatne w walce z trądzikiem, świetnie zastępują peelingi do twarzy, bo ładnie złuszczają martwy naskórek, pozostawiając skórę gładką, świeżą i jędrniejszą.

Po 30stce każda z nas powinna już dbać o skórę całego ciała, o jej jędrność, nie tylko o skórę twarzy, ale i o całe ciało, bo chociaż wydaje się nam że nas to nie dotyczy, to warto zadbać teraz, niż za 2-5 lat płakać. A mydełka to niby tak niewiele, a jak wiele mogą one zdziałać.
Mydło konopne z mikropeelingiem jest rewelacyjne jeśli chodzi o poprawianie jędrności skóry, o jej oczyszczenie, złuszczenie martwego naskórka. Do tej pory myślałam, ze mydło wysusza skórę, to mydło jest jednak wyjątkowe-bo nawilża ją, a więc stanowi świetne uzupełnienie do wszelkich kremów. Dla mnie to taka moja baza pod kremy na dzień, czy noc. Przy regularnym używaniu tego mydła zauważyłam znaczną poprawę jeśli chodzi o moją skórę twarzy, bo i głównie do twarzy przeznaczyłam to mydełko. Świetnie nawilża, wygładza i sprawia że skóra jest bardziej ożywiona, nabrała tej różowości, dzięki poprawie krążenia.






Drugie mydełko z algami używam do całego ciała i jestem z niego bardzo zadowolona, zwłaszcza, że od długiego już czasu walczyłam z cellulitem na brzuchu (od ciąży w zasadzie) i teraz po około 3 tygodniach regularnego używania mydła Vespera widzę bardzo dużą różnicę, brzuch nie jest już jak galareta, tylko ładnie się skóra ujędrniła, wygładziła. Co więcej wyczytałam, ze mydełko to wzmacnia także naczynia krwionośne i zapobiega powstawaniu pajączków na skórze, a mnie bardzo często takie się pojawiały, a tego bardzo nie lubię, więc tym bardziej jestem przekonana, ze to są niesamowite mydełka.
Skóra po nich jest gładsza, nawilżona i ma żywszy kolor, a po zimie warto o to zadbać, by nie była szara i pozbawiona życia. Do tego ładnie pachną i zapach choć delikatny utrzymuje się na skórze dając nam poczucie tej świeżości i czystości skóry.

Ja polecam Wam Vespera i zapraszam na ich Facebooka

4 komentarze:

  1. Hm chyba zajrzę i poszukam mydełek dla siebie :0 i masz rację po 30ce to nie tylko powinna zadabac kobieta ale wręcz musi :) bo ciało się zmienia na 200%

    OdpowiedzUsuń
  2. Naturalny skład i jeszcze ten niesamowity wygląd tych mydełek robi wrażenie 😍Firma ma naprawdę bogatą ofertę

    OdpowiedzUsuń
  3. Mialam okazje jectestowac i sa megaxfajne e tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Te mydełka są takie kuszące! Naturalne,dobrze spełniające swoją rolę,chciałabym je również móc sprawdzić na sobie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger