3/02/2018 06:41:00 PM

Redpharma- SPLAT White Plus oraz Ultracomplex


Dzsiaj pora na ostatnie dwie testy, jakie otrzymałam do testów od Redpharma.

SPLAT WHITE PLUS oraz SPLAT ULTRACOMPLEX, to dwie podobne, acz zupełnie inne pasty:)



SPLAT WHITE PLUS używam jej od ponad miesiąca i chyba spasowała mi najbardziej ze wszystkich możliwych past firmy SPLAT. Po pierwsze nie ma tego dziwnego posmaku, który wyczuwałam w pozostałych pastach. Jest delikatna, pozostawia czyste zęby i świeży oddech na długi czas, a do tego fajnie je wybiela, oczywiście nie mówimy tu o wielkich spektakularnych zmianach w odcieniu zębów, bo moim zdaniem tylko chemiczne wybielanie zębów może tego dokonać, ale ta pasta naprawdę fajnie wybiela zęby. Zrobiłam sobie mały eksperyment dlatego tez te ostatnie pasty pojawiają się tak późno na blogu.
Przez okres 2 miesięcy używałam tak reklamowanych i znanych past do zębów, efekt taki że zero wybielania, a wręcz pożółknięcie ich, przez kolejny miesiąc używałam SPLAT WHITE PLUS i moje zęby stały się nie tylko białe, ale zdecydowanie bielsze niż przed eksperymentem z pozostałymi pastami, więc poza usunięciem pożółknięcia zębów proces wybielania nasilił się i zęby stały się bielsze. Pasta usuwa osady z kawy, wina, te osady które powodują że zęby tracą swoją biel. Ja wina nie pijam, ale kawę lubię, dlatego osad po kawie chętnie myję własnie pastą SPLAT WHITE PLUS, bo jest naprawdę świetna. Moje zęby są czyste, bielsze, a sama pasta jest bardzo wydajna, dlatego polecam Wam ją serdecznie.



Druga pasta SPLAT ULTRACOMPLEX to nasze dopełnienie wybielania zębów wrażliwych, idealna dla mojego męża, który naprawdę ma wrażliwe dziąsła i zęby, ta pasta także dokładnie czyści i do tego wybiela zęby, a przy tym chroni i wzmacnia szkliwo. Jets tak samo wydajna jak pozostałe pasty SPLAT. Przyznam szczerze, ze starczą nam jeszcze pewnie na 2-3 miesiące, więc uważam że są naprawdę bardzo wydajne. Nie musimy wyciskać na szczoteczkę całą długość włosia (jeśli mowa o szczoteczce manualnej) wystarczy taka sama ilość jak na szczoteczkę soniczną i tak samo dokładnie doczyścicie zęby. Pozostawia uczucie tej gładkości, bez osadów na zębach przez długi czas, dlatego warto spróbować tych past.



Ja polecam i zapraszam do Redpharma oraz na ich Facebooka

7 komentarzy:

  1. Fajne te pasty. Muszę się skusić i kupić sobie, by przetestować

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne pasty korci mnie ich zakup ale inne wersje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pasty są świetne jak czytam o nich i muszę sobie kupić i wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę się skusić i kupić sobie, by przetestować ,pasty są świetne jak czytam o nich .

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa tej wybielającej,stosowałam już tak wielu tego typu past a widocznych efektów brak.Marka mi z różnych opinii znana,muszę koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam tę wybielającą pastę,jest bardzo dobra i rzeczywiście zęby po niej są większe.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger