10/23/2015 03:07:00 PM

Cenga.pl- Torba Adidas Enamel 3 Stripes M


Lubicie torby sportowe?

Hmm bo ja dzisiaj chciałabym Wam pokazać torbę sportową, która można użyć nie tylko na treningi:)



 

Mamy małych Łobuziaków wiedzą, że na plac zabaw trzeba zawsze tachać torbę zabawek, te zabawki z biegiem upływu lat się zmieniają, ale zawsze jakieś zabawki muszą być. Szczęśliwe te co mieszkają we własnym domu, na własnym podwórku i te zabawki sobie tam leżą. Ja niestety z braku własnego podwórka (oby do następnego lata) cały czas mam ze sobą syneczkowy ekwipunek. 


 

Oczywiście sprawa wygląda łatwiej kiedy dziecko jest zdecydowane, ale moje musi zabrać wszystko plus to co mu się nagle uwidzi. Do tej pory miałam po prostu materiałową torbę i w niej woziłam, czy nosiłam na ramieniu zabawki na plac zabaw. Takie materiałowe torby nie były wygodne, wiecznie mi się wysypywały zabawki, a druga kwestia portfel, okulary, telefon, chusteczki, picie i kolejna torba potrzebna. W rezultacie wychodziłam na spacer jak koń juczny. 


 

Teraz to ja jestem pani. Torba adidas jest tak wygodna i tak pojemna, że nie odczuwam w ogóle jej rozmiarów. Co więcej pierwsze moje wrażenie o torbie było: "o jaka duża". A teraz wcale mi się duża nie wydaje. 


 

Jest naprawdę solidna i wytrzymała, łatwo reguluje się pasek od ramienia. Zasuwana na zamek, który jeszcze nigdy mi się nie zaciął, nie przyciął podszycia.
 

Kolor zielona z żółtymi napisami i niebieskimi obwódkami, to bardzo nowoczesny design. Ale i tez uniwersalny, uniwersalny pod względem płci do jakiej pasuje, bo i mężczyźnie wypada chodzi z taką torbą i kobiecie. 


 

Mój sposób na torbę adidas to oczywiście forma torby na wyjście, która spokojnie przewieszam przez ramię i idę. Torba adidas świetnie sprawdzi się też na jakiś krótki wypad, by zabrać najpotrzebniejsze rzeczy, jak ciuszki dla synka na zmianę, jakieś picie, chusteczki nawilżane, krem, przekąski. 


 

Torba adidas świetnie sprawdzi się także do szkoły, dla młodzieży, z racji swoich ciekawych kolorów i wygody na pewno sprawowałaby się świetnie.

Torba jest wytrzymała, Od środka podszyta podszewką materiałową. Torba składa się z dwóch przegród, obie zasuwane , jedna większa, druga mniejsza. W większej przegrodzie, po odsunięciu znajdziemy jeszcze mniejszą kieszeń. Mniejsza przegroda idealnie służy mi jako miejsce na klucze, telefon, portfel. Większa to oczywiście przegroda synka, do niej wkładam zapasową bluzę/ kamizelkę, chusteczki, picie i zabawki . Nareszcie mam wszystko w jednym miejscu i wygodnie mi się wychodzi na spacer, nic się nie rozwala, po wrzucam zabawki, zasuwam i po sprawie. 



 

Jest naprawdę wygodna i dlatego nie oddam jej mężowi, który się już na nią przyczaił i znalazł dla niej nowe zastosowanie. Chciał jej używać jako torby na laptopa, telefon i nawigację, bo bez problemu zmieści się tam duży laptop 16 czy 17 cali. Jak dla mnie można by było znaleźć jeszcze kilkanaście zastosowań tej torby, dlatego polecam ją. 



 

Jest wielofunkcyjna, wytrzymała i ładna. Dlatego jeśli chcecie taką torbę zakupić, polecam odwiedzić sklep cenga.pl
Zapraszam także do odwiedzenia i polubienia profilu facebookowego firmy . 

5 komentarzy:

  1. Swietna :) dobra torebka to podstawa każdej matki

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawa a jak solidna i wygodna to znaczy, że idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. znam ten bol z zabawkami jak na plac zabaw widac ze ta jest solidna i wytrzymala, a przede wszystkim wygodna

    OdpowiedzUsuń
  4. Super jest ta torba z pewnością cały czas w użytkowaniu :) Doskonale wiem,że każdy wypad chociażby po zakupy kończy się pełną torebką a co dopiero wyjście do parku czy wypad na 1 dzień do szwagierki.Z chęcią zaglądnę do sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. adidas to dobra marka można śmialo kupować nie tylko torby ale ubrania i buty również,ladnie wygląda i jest praktyczna

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger