10/15/2015 12:58:00 PM

Oranicos- Babunia Agafia Regeneracyjna ekspresowa maska do włosów - elastyczność i blask




Babunie Agafię zna prawie każdy. Są to niezwykle skuteczne kosmetyki i do tego stosunkowo tanie. Dzisiaj chciałabym Wam napisać czy maska za 5,50 zł może być skuteczna? Czy naprawdę regeneruje włosy?

Odpowiedzi znajdziecie w poście poniżej. :)

Babunia Agafia regenerująca ekspresowa maska do włosów  działa , naprawdę trzeba jej to przyznać, że działa cuda z moimi włosami. Nie przepadam za maskami do włosów, bo zawsze uważałam, że obciążają włosy, a moje od czasu kiedy po raz pierwszy zaszłam w ciążę zaczęły się bardzo przetłuszczać. Tak więc raczej wystrzegałam się masek, bo i też ie lubię czekać, a maskę trzeba nałożyć i odczekać 3-5 minut i spłukać. Ale dla takich efektów, jakie daje Bania Agafia warto. 



 

Przede wszystkim ekspresowa maska składa się w 100% z naturalnych składników, a ja uwielbiam naturalne kosmetyki, bo co naturalne to znaczy dla mnie że samo dobro i działa cuda.

Poniżej zamieszczam krótkie info o składzie zaczerpnięte ze strony sklepu Organicos.

Różeniec górski - potężny przeciwutleniacz, przywraca włosom gęstość i blask. 

Bażyna syberyjska - odżywia i wzmacnia cebulki włosowe. 

Olej z nasion żurawiny i borówki brusznicy - bogate w wit. E, intensywnie nawilżają i wygładzają włosy. 

Organiczny ekstrakt z malwy - zawiera kwas askorbinowy i karoten, chroni włosy przed negatywnym wpływem otaczającego środowiska. 

Olej daurskiej dzikiej róży - jest multiwitaminowym składnikiem podnoszącym elastyczność włosów.


 


Sami więc widzicie same naturalne składniki i do tego działające samo dobro dla włosów.  Przyznam się Wam, moje włosy po farbowaniach wyglądają bardzo słabo i do tego są zniszczone, ale maska skuteczne je wygładziła, nadała blasku. Czuję że są mocniejsze, cebulki już nie są osłabione- skąd wiem, mój syn skutecznie sprawdza ile wytrzymają moje włosy;) Włosy łatwiej się rozczesują, układają, są takie aksamitne, a nie sztywne i twarde od farbowania, no i kolor się nie wymywa tak szybko. Używam maski co 2-3 dni, chociaż nie obciąża ona włosów, nie mam problemu z przetłuszczaniem, co więcej ostatnio nie muszę myć codziennie włosów, a co dwa, czyli zapobiega nadmiernemu przetłuszczaniu się włosów. Bo szamponu nie zmieniałam więc to nie jego zasługa. 


 

Bania Agafia to naprawdę skuteczna maska do włosów, która pomoże odzyskać ich zdrowy, lśniący i gładki wygląd. Polecam więc to cudo za 5,50 zł :) Za tyle kupicie ją w sklepie Organicos.
Zapraszam Was także do odwiedzenia i polubienia profilu facebookowego sklepu.

5 komentarzy:

  1. Moje włosy są tragiczne coś dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam już Banię Agafię tyle,że do twarzy.Są to naprawdę skuteczne maseczki z chęcią wypróbuję tą do włosów by je odpowiednio zregenerować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. można uzyskać wiele za tak niska cene dobrze że działa odpowiednio na włosy

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie wypróbuję u siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger