10/07/2015 02:28:00 PM

Naturalne Olejki eteryczne Optima PLUS- walka z przeziębieniem

Jak wiecie ostatnio dopadło nas jakieś wirusisko i zarówno ja, jak i mój synek smarkaliśmy, kichaliśmy, kaszleliśmy non stop. Tak uciążliwego kataru nie miałam chyba nigdy, nie dziwie się, że mój synek wieczorami i nocami płakał, bo sama nie mogłam spać i chciało mi głowę rozsadzić.

Kombinowałam różne spraye do nosa, a to odciąganie aspiratorami, końskie dawki witaminy C, wapna etc. Na nic katar nie ustępował.  A ponieważ zaczęli grzać wpadła mi myśl, mam przecież olejki, które mają pomóc w walce z katarem, kaszlem, przeziębieniem, więc kiedy jak nie teraz jest idealny moment na test ich skuteczności. 



Nie zastanawiałam się długo wyciągnęłam 3 olejki, które mają pomóc na katar, kaszel, przeziębienie:

Olejek sosnowy
olejek Eukaliptusowy
olejek herbaciany

I dziś powstanie o nich post, post będzie razem, bo ich działanie oceniałam razem. To znaczy używałam ich 3 na raz. Jeden lałam do nawilżacza powietrza, drugi na wacik i na grzejnik kładłam, a 3 do szklanki i zalewałam wrzątkiem, a że lało się z noska synkowi stawiałam szklankę zaraz obok niego, bo sama siedziałam obok i czuwałam z chusteczką.

Zapach był cudowny w domu, bo wszystkie 3 olejki mają mocny zapach, a ich działanie jest REWELACYJNE.

Po godzinie od zastosowania olejków w mieszkaniu, synkowi odetkały się dziurki, nie mówię, że katar znikł, ale mógł oddychać i już go tak nie dusiło, nie mówię już o kaszlu, bo skoro mniej kataru to i mniej wydzieliny, czyli kaszel coraz rzadszy . Ktoś powiem niemożliwe, a jednak olejki działają cuda.

Olejki dodawałam także do kąpieli synkowi, do wody, bo w końcu katar najbardziej męczył do wieczorami, podczas kąpieli rozrzedzała się wydzielina, synek odkrztuszał szybciej kaszelek i odtykało mu też nosek podczas kąpieli. Zamiast aspiratorów, katarków etc, przy których mój syn wpada w histerię używałam zwykłej staromodnej gruszki, na tyle wydzielina z nosa była łatwa do usunięcia.  Sama złapałam katar 3 dni po synie i olejki działały i na mnie cuda, wystarczyła zwykła inhalacja nad miską z olejkiem i katar dawał mi spokój.

Dodatkowo olejek herbaciany działa na trądzik, stany zapalne skóry, stres, grypę, przeziębienie, katar i kaszel. Dzięki niemu szybciej oczyściła mi się skóra twarzy i zagoił stany zapalne, u mojego synka tez gojenie wysypki (uczulenia na buźce) przebiegło dużo szybciej niż zazwyczaj, a zapach herbaciany działał kojąco i na "bunt dwulatka" . Dzieci zazwyczaj podczas kataru, przeziębienia są bardzo marudne, a mój syn był spokojniejszy niż jest teraz;)


Olejek eukaliptusowy - jego mogłabym używać do wszystkiego nie tylko jako inhalacje, on świetnie sprawdza się jako czyściciel- tj świetnie zwalczy wszystkie zarazki w mieszkaniu. Wystarczy dodać 2-3 krople do wody, którą się myje meble, będziemy mieli piękny zapach w domu, a w dodatku pozbędziemy się zarazek i zamazów. Olejek eukaliptusowy świetnie udrażnia nos, i działa na stany zapalne skóry, więc naprawdę warto go mieć w swoim domu. 


Olejek sosnowy, co do niego nie miałam wątpliwości, skoro syrop sosnowy działa cuda na odkrztuszanie kaszlu, więc wdychany olejek także. I nie myliłam się olejek Optima PLUS świetnie rozrzedził wydzielinę i synek szybko odkrztuszał kaszel, do tego pięknie pachnie, uwielbiam ten zapach. Olejek sosnowy ponoć pomaga też złagodzić objawy menopauzy, niestety (lub stety) nie wiem jeszcze mnie to nie dotyczy . W każdym razie naprawdę działa rewelacyjnie i chyba to jego najwięcej dodawałam do kąpieli i dzięki niemu miałam przespane noce. 



Olejki eteryczne OPTIMA Plus to niesamowite dobro zamknięte w małych buteleczkach, można z nich także wyczarować kosmetyki, jeśli się oczywiście potrafi. Ja używam ich tylko do inhalacji i do kąpieli, ale ponoć świetnie spisują się jako dodatek do olejku do masażu.

Mamy teraz jesień i przeziębienia i katary to częste zjawisko, jeśli chcecie łagodniej przez ie przechodzić polecam zakup olejków eterycznych od Naturalne olejki eteryczne i błonnik Optima PLUS. Zapraszam także do odwiedzenia i polubienia ich profilu na facebooku.

6 komentarzy:

  1. Dużo słyszałam o olejkach czas na próbę

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z tobą, te olejki są świetne, mam i używam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na katar używam zazwyczaj eukaliptusowego o dwóch pozostałych tylko słyszałam.Z chęcią przetestuję bo z pewnością zaraz u mnie będą ku temu dolegliwości.

    OdpowiedzUsuń
  4. bede musiała skorzystac z tego olejku

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie lubie olejków eterycznych za bardzo mnie drażnią nie mówie że te są złe i nie skuteczne to zależy tylko od gustu

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger